دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) از انتشارات مرکز رسالت برزیل بازدید کرد

پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

آیت الله رمضانی از انتشارات مرکز اسلامی رسالت در شهر «سائوپائولو» بازدید کرد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) از انتشارات مرکز رسالت برزیل بازدید کرد

به گزارش پایگاه رسمی مجمع جهانی اهل بیت (ع)- آیت الله «رضا رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) که به دعوت مسلمانان برزیل برای شرکت در همایش بین المللی «اسلام؛ دین گفتگو و زندگی» به این کشور سفر کرده از انتشارات مرکز اسلامی رسالت در شهر «سائوپائولو» در کشور برزیل، بازدید کرد.

وی در این بازدید با برخی از کتاب منتشر شده توسط انتشارات مرکز رسالت از جمله کتاب سیره حضرت محمد(س)، کتاب عاشورا و دائره المعارف تاریخ اسلام برای کودکان به زبان های پرتغالی و اسپانیایی آشنا شد. کتاب سیره ائمه معصومین(ع) به سبک شعر برزیلی به زبان پرتغالی از جمله کتاب های دیگر مورد توجه دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در این بازدید بود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در این بازدید همچنین از زحمات حجت الاسلام و المسلمین طالب حسین خزرجی برای تاسیس و اداره انتشارات مرکز اسلامی رسالت تقدیر و تشکر کرد و فعالیت های این انتشارات را در زمینه نشر معارف اسلامی موفق دانست.

آیت الله رمضانی در ادامه خطاب به حجت الاسلام و المسلمین خزرجی با اشاره به خاطره ای از آیت الله العظمی بهجت در خصوص نقش مهم مبلغان دینی خاطرنشان کرد: این که مبلغان مردم را با معارف اهل بیت(ع) آشنا می کنند، خیلی خوب است. زمانی می خواستم که به جایی بروم و برای کسب توصیه نزد آیت الله العظمی بهجت رفتم و به ایشان گفتم که مرا دعا کنید، ایشان پاسخ دادند که شما را به خدا می سپارم و خدا را به شما می سپارم، من منظور ایشان را نفهمیدم و درخواست تشریح این عبارت را کردم، آیت الله العظمی بهجت افزودند که خداوند امانتی پیش شما است و باید خدا را در دل های مردم، احیا کنید و این عبارت بسیار دقیق است، روحانیون امین هستند.

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
6-1=? کد امنیتی