معاون توسعه مدیریت و منابع مجمع جهانی اهل بیت(ع) منصوب شد

حجت الاسلام والمسلمین قاضوی با حکم دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به عنوان "معاون توسعه مدیریت و منابع" این مجمع منصوب شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع مجمع جهانی اهل بیت(ع) منصوب شد
آیت الله «رضا رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور حکمی، حجت الاسلام والمسلمین «سید مصطفی قاضوی» را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع مجمع منصوب کرد.
 
متن حکم ایشان به شرح زیر است:
 
باسمه تعالی
حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید مصطفی قاضوی "دام توفیقه"
به موجب این حکم جنابعالی را که مفتخر به حسن سابقه و تعهد، تجارب و سوابق ارزنده در سطوح مختلف مدیریتی می‌باشید، به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) منصوب می‌نمایم. 
تمشیت امور اجرایی، با رویکرد انطباق کلیه فعالیت‌ها براساس ضوابط و مقررات موجود به عنوان بستری برای همبستگی و هم افزائی مضاعف درونی، انضباط و شفافیت مالی و دقت اداری و بهره وری بهینه و تعالی مجموعه، همراه با نوآوری، سرعت و دقت از اهم نکاتی است که توجه به آن‌ها بسیار ضروریست.
از این رو انتظار می‌رود استفاده، بهره وری و تکریم حداکثری از نیرو‌های انسانی، ارتقاء سطح علمی کارکنان و گسترش فناوری‌های جدید در نظام اداری، مالی و استفاده از نیرو‌های فکری، جوان، کارآمد و مجرب با حداکثر توان، پیگیری و اقدام لازم معمول گردد.
بدیهی است کلیه معاونین و مسئولان مراکز تابعه در نیل به اهداف سازمانی جهت ارتقاء جایگاه مجمع و رسالت خدمت رسانی هرچه بهتر، تمام تلاش خود را در مساعدت و موفقیت شما مبذول خواهند داشت و همچنان که شما نیز در تعامل، هم دلی و هم افزایی با دیگر معاونت‌ها و مجموعه‌ها تلاش وافری خواهید نمود. 
شایسته است از زحمات مجدانه و دلسوزانه جناب آقای دکتر راشد در طول دوران مسئولیت این معاونت تشکر و تقدیر نمایم.
امید است با رعایت تقوای الهی و رویکرد و مدیریت جهادی و تحول آفرین، با استفاده از همه ظرفیت‌ها در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با رعایت صرفه جویی و حسن اجرای مأموریت‌های محوله، موفق و مؤید باشید.
 
رضا رمضانی
دبیرکل
 

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
6*5=? کد امنیتی