معاون امور بین الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) منصوب شد

سه شنبه, 19 مهر 1401
آقای دکترعبدالرضا راشد با حکم دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به عنوان "معاون امور بین الملل" این مجمع منصوب شد.
 
معاون امور بین الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) منصوب شد
آیت الله «رضا رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور حکمی، آقای دکتر «عبدالرضا راشد» را به عنوان معاون امور بین الملل مجمع منصوب کرد.
 
متن حکم ایشان به شرح زیر است:
 
باسمه تعالی
جناب آقای دکتر عبدالرضا راشد "دام توفیقه"
به موجب این حکم جنابعالی را که مفتخربه حسن سابقه و تجربیات ارزنده‌ی طولانی در عرصه بین المللی می‌باشید به سمت معاون امور بین الملل مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) منصوب می‌نمایم.
انتظار می‌رود با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود، بررسی و شناسایی امکانات بالقوه و بالفعل پیروان اهل بیت (علیهم السلام)، امور مربوط به حمایت، توانمندسازی و شبکه سازی شیعیان را به شکل شایسته و مطلوب ساماندهی نمائید.
توسعه و تقویت برنامه ریزی جامعه و کلان نگر نسبت به مجامع محلی، امور مبلغان و مدیریت این حوزه ها، تلاش در جهت ارتقاء وضعیت اعتقادی و فکری و اجتماعی پیروان اهل بیت (علیهم السلام) با رویکرد عقلانی و معنوی و ترویج فرهنگ عدالت خواهی از راهبرد‌های مهمی است که باید مدنظر قرارگیرد.
در این راستا حداکثر تعامل؛ همدلی، همراهی و هم افزائی با سایر معاونت‌ها و مجموعه‌های پیرامونی و هم راستا، مطالبه موکد اینجانب و از مقدمات ضروری تحول خواهی و موجب نیل به اهداف و ماموریت‌های مقدس این مجمع است.
شایسته است از زحمات خالصانه و مجدانه جناب حجة الاسلام والمسلمین معینیان (دام توفیقه) در مدت ایفای مسئولیت در جایگاه سرپرستی معاونت بین الملل - که مقارن با برگزاری اجلاس بود - تشکر و تقدیر ویژه داشته باشم و بر استفاده حداکثری از توانمندی و ظرفیت و تجربه ایشان به بهترین نحو ممکن تاکید نمایم.
امید است با رعایت تقوای الهی و رویکرد و مدیریت جهادی و تحول آفرین، با استفاده از همه ظرفیت‌ها در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با رعایت و صرفه جویی و حسن اجرای مأموریت‌های محوله، موفق و مؤید باشید.
 
رضا رمضانی
دبیرکل
 

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
9-4=? کد امنیتی